اطلاع رسانی با ذکر منبع

اطلاع رسانی , اطلاعات عمومی , اخبار وکلی مطالب جذاب

اطلاع رسانی با ذکر منبع

اطلاع رسانی , اطلاعات عمومی , اخبار وکلی مطالب جذاب

اطلاع رسانی با ذکر منبع

اطلاع رسانی از همه چیز که شما فکرشوکنید , اطلاعات عمومی , انواع اخبار سیاسی , حوادث , اجتماعی , ورزشی و گوناگون . کپی با ذکر منبع

  • ۰
  • ۰

آجر نما

یکی از انواع آجرها، آجر نما است که برای ایجاد نمای زیبا در ساختمان‌ها و خانه‌ها به کار می‌رود. امروزه با ورود پیشرفت صنعت ساختمان، آجرها کمتر در اسکلت سازه‌ها به کار می‌روند، اما همچنان در نمای ساختمان و بدنه به کار می‌روند. آجر نما علاوه بر اینکه باید از استانداردها لازم برخوردار باشد، لازم است که در برابر گرما، رطوبت و نفوذ آب مقاوم باشد و به‌ آسانی آسیب نبیند.

آجر نسوز نما دارای تنوع بالایی در رنگ، سایز و طرح می باشد و بسیاری از طراحان خلاق، در زمان اجرای نماهای آجرنسوز، از آن ها به صورت تصادفی استفاده می کنند، که علاوه بر زیبایی و شکیل بودن در نماها، تفاوت در سبک، طرح و رنگ، در تک تک آجرهای نسوز به کار رفته را به نمایش می گذارند. آجرهای نسوز به دلیل مقاومت بالا، جذب آب مناسب و همچنین گیرایی بالا در تماس با ملات، از مزایای متفاوتی نسبت به دیگر مصالح در مراحل نصب و اجرا برخوردار می باشد.

جالب است که بدانید در زمان اجرای نماهای ساختمانی با استفاده از آجر نسوزنما، به هنرنمایی و دقت بیشتری نیاز است، و همین امر سبب جذابیت و برتری نمای آجر نسوز شده است.

 

این محصول ارزشمند را میتوانید در وب سایت آجر اصفهان تهیه کنید و میتوانید در بخش های مختلف وب سایت مثل

قیمت آجر - کارخانه آجر هم دیدن کنید

 

برای ورود روی لینک های بالا کلیک کنید 

 

کاربرد آجرنمای زرد

با توجه به رنگ زرد این آجر، برای خلق نماهای یک‌دست و ترکیبی، بسیار زیبا و کاربردی می باشد. کاربرد آجرنمای زرد صنایع آجر و سفال اصفهان بریکو در سایز بزرگ، بیشتر در چیدمان دیوار محوطه ها، حصارباغ ها و ویلاها، سوله ها و حیاط منازل به کار میرود؛ و کاربرد آجرنمای زرد در سایز کوچک، در چیدن دیوار اتاق ها، تراس ها، دو پوش حمام و دستشویی و زدن سقف، مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول، بیشتر در ساخت اماکن تاریخی، مساجد، بناهایی با بافت سنتی استفاده میگردد.

 

توصیه استفاده آجر ..


استفاده از آجرنمای زرد در پیاده روها توصیه نمی شود، به دلیل اینکه درصد جذب آب توسط این محصول بالا بوده، و از این آجر بیشتر برای خلق نماهای ساختمانی منحصر به فرد استفاده می شود. از آنجا که استفاده از آجرنمای زرد در نماهای داخلی و خارجی رطوبت و آلودگی را به خود جذب نمی کند، باعث می شود تا سالیان سال با همان کیفیت اول باقی بماند. کیفیت آجرنمای زرد در واقع، به مواد اولیه، نحوه پخت و تهیه آن وابسته است، که شرکت صنایع آجر و سفال اصفهان بریکو با رعایت تمام استانداردهای جهانی، دست به تولید این محصول زده است.

ما همیشه سعی کرده ایم بهترین خدمات در کارخانه آجر دهیم و سعی میکنیم جز بهترین ها باشیم 
 

 اگر کیفیت آجر برایتان اهمیت دارد سعی کنید به قیمت آن توجه نکنید چند جاه قیمت بگیرید ولی شخصی قیمت آجر را نسبت به بقیه کمتر ارائه میدهد شک نکیند از کیفیت آجر کاسته شده یه ضرب مثل قدمی هست که میگه هیچ ارزانی به حکمت نیست پس ما به شما توصیه میکنیم قیمت آجر برایتان آنقدر اهمین نداشته باشد بلکه موجب زشتی خانه شما می شود برای اینکه قیمت آجر را با بهترین کیفیت داشته باشید روی قیمت آجر کلیک کنید .

 

ویژگی های آجرنمای 

  1. مقاومت بالا در برابر آتش سوزی
  2. استفاده از مواد طبیعی و مطلوب
  3.  میزان جذب آب مناسب
  4. کیفیت بالا و مرغوب
  5. رنگ های طبیعی و غیر قابل تغییر در برابر اشعه خورشید
  6. بافت یک دست و همگن
  7. سطح بدون حفره و فاقد آلونک
  8. سخت و مقاوم در برابر خراش و ضربه
  9. یکنواخت و توپر

 
در حین سادگی ولی جز بهترین آجر ها می باشد .


آجر به شما امکانات زیادی در طراحی می‌دهد. کافی است بتوانید دیوار کوچکی را به آن اختصاص دهید و سپس این دیوار را تبدیل به یک اثر هنری کنید. نیاز به چیدمان خاصی نیست و شما لازم نیست از وسایل و تزئینات اضافی برای آن استفاده کنید. سادگی و زیبایی می‌تواند از مهم‌ترین ویژگی‌هایی باشد که یک بنا دارد. آجر می‌تواند به شما این امکان را بدهد که به‌سادگی و با ترکیبات جدید، به فرمی مدرن و زیبا برسید.

در اینجا قسمتی از دیوار یک سوئیت را با آجر، به‌شکلی ساده پوشانده‌اند و از نورپردازی زیبایی برای تمرکز بر روی آن استفاده کرده‌اند. همچنین با ترکیب رنگ زرد در کنار دیگر رنگ‌های خنثی و آجر دیوار، به فرمی منحصر‌به‌فرد رسیده‌اند 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی