اطلاع رسانی با ذکر منبع

اطلاع رسانی , اطلاعات عمومی , اخبار وکلی مطالب جذاب

اطلاع رسانی با ذکر منبع

اطلاع رسانی , اطلاعات عمومی , اخبار وکلی مطالب جذاب

اطلاع رسانی با ذکر منبع

اطلاع رسانی از همه چیز که شما فکرشوکنید , اطلاعات عمومی , انواع اخبار سیاسی , حوادث , اجتماعی , ورزشی و گوناگون . کپی با ذکر منبع

  • ۰
  • ۰

ه گزارش خبرآنلاین لرستان ، عباس شرفی در این رابطه گفت: ساعت ۱۸:۳۰ شب گذشته مینی بوس حامل ۲۶ نفر از تبعه افغانی که براساس شنیده ها از قم یا دلیجان به زیارت امامزاده محمد بن حسن (ع) مشرف و در مسیر برگشت قرار داشتند در کیلومتر ۸۰ دچار سانحه شده و به دره سقوط کرده است.

علت حادثه خواب آلودگی راننده و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بوده است

وی با بیان اینکه بر پایه گزارش پلیس علت حادثه خواب آلودگی راننده و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بوده است، افزود: براساس آخرین خبر تا این لحظه ۵ نفر از سرنشینان خودروی مذکور فوت شده اند و۲۲ نفر مجروح هستند که حال یک تن از مجروحان وخیم است و در بیمارستان شهر الیگودرز تحت درمان می باشند.

شرفی اظهار کرد: مینی بوس فاقد صورت وضعیت، معاینه فنی و باوجود فعالیت یک شرکت حمل و نقل در امامزاده محمد بن حسن(ع)، خارج از سیکل شرکت های حمل و نقل اقدام به جابجایی مسافر کرده و براساس اعلام پلیس راه استان، تصادف خارج از چرخه ترافیک رخ داده است. جزییات تصادف در دست بررسی بوده و متعاقبا اعلام می گردد .

تصادف الیگودرز

 

منبع : خبر آنلاین 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی